nagrywanie - problem

Autor: Bartolini (bartolini_at_op.pl)
Data: Sat 14 Jun 2003 - 10:48:43 MET DST

Witam
Mam pewien problem. Chodzi o to ze podczas nagrywania plytek, obojetnie
jakim programem, wywala mnie z tego programu zaraz na poczatku
nagrywania. Dzieje sie tak tylko jak jestem w trybie online. Jak jestem
offline to wszystko pieknie chodzi i plyty sie nagrywaja do konca.
Posiadam modem kablowy Thompson TCM390, ktory jest podlaczony do kompa
przez usb. Wiem ze moge sprobowac podlaczyc go za pomoca karty
sieciowej, ale na chwile obecna nie mam jej. Moze ktos wie w czym tkwi
problem??? Acha, moja nagrywarka to LG CED-8080B

Pzdr.
Bartolini

--
http://www.simzone.tk -wszystko o siemensach