Re: Abit NF7-S v 2.0, Athlon XP barton 2500+ niestabilna praca

Autor: Stranger (siralosspamprotectionusunto_at_mail.icpnet.pl)
Data: Sat 14 Jun 2003 - 10:14:38 MET DST

Użytkownik <bas_one_at_gazeta.pl> napisał w wiadomości

> i pierwsze co robie to sprawdzam czy w sieci jest nowszy bios niz co jest
> danej płycie
> u mnie upgrade Biosu pomogl jak reka odjal wszystkie problemy z
> niestabilnoscia:)
> a wiec ...proponuje Upgrade Biosu

Zrobiłem upgrade biosu do wersji 14, czyli najnowszej i... NIC.
Było niby "dobrze" tylko przez 15 minut od flashowania - do czasu puszczenia
memtesty86 tzn gdy sie pamięci nie nagrzały - one sie chyba przegrzewają!
:-o
Wtedy Kingstony HyperX momentalnie rabią błędy i wieszają kompa. Mimo
ustawiania im gorszych parametrów i wszelkich manipulacji w biosie.
Jestem w ciężkiej desperacji, nawet nie mam pewności, czy kości pamięci (
jakieś Geila?) na jakie je zamienię będą działac na tej płycie... :-(

--
pozdrawiam
Stranger