Re: partycje i ntfs

Autor: Michal Kawecki (kwinto_at_2com.pl)
Data: Sat 14 Jun 2003 - 09:18:35 MET DST

Użytkownik "Michal Bukowski" <miniu82_at_wp.pl> napisał w wiadomości
> - dawno sie nie bawilem partition magic i mam pytanko czy konwersja
> partycji z ntfs na fat32 spowoduje utrate danych ?

Dość prawdopodobne. PM ma nieciekawą "zaletę" wykrywania problemów na
partycji już w trakcie trwającej operacji. Niestety, zatrzymanie
trwającej operacji konwersji oznacza z reguły utratę partycji. Tak więc,
bez obrazu partycji nawet nie podchodź do tematu.

> - druga sprawa czy jesto mozliwosc zrobienia dyskietki systemowej z
> windy zeby widzial partycje ntfs jesli nie widzi jej dyskeitk z xp to
> czy jest jakas inna mozliwosc ?

NTFS for DOS http://www.sysinternals.com
NTFS Reader http://www.ntfs.com

Konsola systemowa też się nada, tylko ją odblokuj w rejestrze systemu, i
zainteresuj się poleceniem SET.

M.