Odp: w jaki sposob 'refilujecie'?

Autor: Michał Kazimierczak (kazikbch_at_wp.pl)
Data: Sat 14 Jun 2003 - 10:12:12 MET DST

> wlasnie bylem zmuszony dolac troche tuszu czarnego do mojej drukarki
> hp 710c i znowu caly scenariusz sie powtarza.. czyli napoczatku nic nie
> drukuje jak odmoczylem to jakies plamy sie pojawily sie na wydruku
> wyczyscilem glowice potem ja zalalem i dopiero wszystkie plamy zacieki
> itd
> zniknely.. czy wam tez sie to zdaza?
> Moze macie jakis patent na te moje problemy? na gieldzie jaki koles
> mowil
> mi zeby sciskal cartridg po napelnieniu ale chyba nic to nie dalo...

po napelnieniu trzeba wyrownac cisnienie w zbiorniku, bo inaczej nie bedzie
tusz wyplywal przez glowice... w hp mozna to zrobic wstrzykujac przez gorny
wentyl okolo 2 ml powietrza... u mnie to zawsze pomaga... a czyszczenia
glowicy nie musz koniecznie wykonywac, tylko pamietaj o napelnianiu od razu
po skonczeniu poprzedniego...

pozdrawiam,
michal

--
[ M i c h a ł   K a z i m i e r c z a k ]