Problem z dyskiem

Autor: Dział Uzupełniania Zbiorów (Uzupelnianie.Zbiorow_at_biblpubl.waw.pl)
Data: Sat 14 Jun 2003 - 08:58:21 MET DST

Komp mi sie zawiesil , nie moglem do nawet wylaczyc wiec odcialem
zasilanie. Po wlaczeniu okazalo sie ze Win juz nie startuje, nie mozna
uruchomic scandisca, komunikat ze wykryto nieprawidlowosci w rejestrze.
probowalem uruchamiac program w Dosie do sprawdzania rejestru (wylecialo
mi teraz z glowy jak sie nazywa), komp sie znowu zawieszal. Postanowilem
sformatowac HDD komenda format c: ale dysk formatowal sie ponad 2 godz.
i na koncu wyszedl komunikat ze kikanascie bajtow jest uszkodzonych.
Próbowalem jeszcze raz go sformatowac ale teraz wyskakuje komunikat "za
malo pamieci". Co teraz moge dalej zrobic? Czy moge go zformatowac z
pozionu Biosa i wtedy pozbede sie tych uszkos=dzonych sektorow? Jestem
lajkonikiem w tych sparwach i byc moze zadaje glupie pytania. Wogole czy
ten dysk da sie uratowac czy mam myslec o nowym. Pomozcie.
PS: Acha... Dysk 40GB Seagate Barracuda, System Win ME (jesli to ma
jakies teraz znaczenie)