Re: Zasilacz Cheftec 360W Dual Fan

Autor: tomek (tomekn_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 13 Jun 2003 - 23:37:22 MET DST

Użytkownik "Sebastian" <sebek_w_at_gazeta.pl_SPAM> napisał w wiadomości

> Użytkownik "tomek" <tomekn_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> Hmmm, wg mnie różnice w napięciach są naprawdę minimalne. Czy warto było
> płacić grube pieniądze za taką różnicę? Może ja się nie znam, więc ktoś
> wyjaśni czy różnice w granicach 0,1 - 0,4 to takie duże różnice?
>
> Seba
Pewnie się by i nie opłacało gdyby chodziło mi tylko o te 0,4 volta ale fakt
jest taki że po zapłaceniu 250 zł mam koniec problemów z wyłączaniem i
wieszaniem się kompa a i Tv mogę bez problemu pooglądać. A problemy zaczęły
się po wymianie athlona1000 na xp1800 i to nie byle jakiego jeśli chodzi o
wielkość zużycia energii -Palomino.
pozdr
tomekn