Hałaśliwy restart NEC FE791SB

Autor: Etheron (etheron_at_no.spam.poczta.onet.pl)
Data: Fri 13 Jun 2003 - 21:11:52 MET DST

Ostatnio dokonałem zakupu owego właśnie monitora. Ostatnio również
przeinstalowałem W98 i naprawiłem W2K po tej reinstalacji.
W W98 po restarcie i systemu (w różny sposób) monitor wydaje metaliczny
dźwięk a ekran diagnostyczny faluje podobnie jak przy demagnetyzacji (ale
trochę mniej efektownie). Wcześniej tego pod W98 nie było, a pod W2K nigdy
nie było i nie ma (zawsze cisza bez falowania).

Pytanie laika: co się dzieje, dlaczego, jakie będą konsekwencje i jeśli
negatywne - to co z tym zrobić ?

Etheron