Odp: Kiepski obraz na LCD LG 1511S - jaką kartę grafiki dobrać?

Autor: Michał W (sp9xuw_at_interia.pl)
Data: Fri 13 Jun 2003 - 20:05:16 MET DST

Oczywiście wszystkie próby przeprowadzałem w tej samej rozdzielczości
(1024x768) i przy tej samej częstotliwości odchylania pionowego (60Hz).
Obraz z notebook'a wyświetlony na LG1511S był idealnie ostry, natomiast z
dwóch innych komputerów był ostry tylko w niektórych partich ekranu (w kilku
pionowych pasach). Dlaczego więc na karcie z notebook'a (trident) monitor
hula jak należy a na innych nie?? Przychodziła mi na myśl kiepska liniowość
generatora odchylania poziomego, ale przecież on jest w monitorze i jest
tylko synchronizowany przez kartę, więc nie powinno być różnicy na różnych
kartach.
Jak to wyjaśnić???

Michał

Użytkownik sapek <sapkow0_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:bcc5vm$6h7$1_at_nemesis.news.tpi.pl...