Re: BARDZO wolny komputer? [3Dmark]

Autor: Adams (adams_at_as-soft.com.pl)
Data: Fri 13 Jun 2003 - 15:58:06 MET DST

Użytkownik "robinspl" <robinspl_at_wp.pl> napisał w wiadomości
Witam.

> mizerny bo karta pierwsza mlodosc miala wieki temu a to ona tutaj jest
> ogranicznikiem w wydajnosci ale na tej samej karcie a innym kompie
> (slabszym) wyniki o kilkadziesiat % slabsze wiec jednak to na czym sie
> testuje ta karte ma wplyw na wynik w 3d marku :-) i to znaczny jak sie
> policzy procentowo te punkciki .....

Tak na szybiekgo odpisze, dzisiaj mam kolowrotek :))

Tak oczywiscie, procesor ma znaczenie, ale
dzisiaj myslac o Tobie,
specjalnie sprawdzilem 3DMark 2001SE
nastepujace dwie konfiguracje:
- TNT2, PIII 800, 256 MB - wynik ok . 814
- jakis zakurzony GF2 MX400 64 MB, reszta j.w - wynik ok 2200

Zadnej optymalizacji po prostu wlozylem karty (jedynie
najnowsze detki i Via),
puscilem 3DMarka na jego std. ustawieniach.

Musisz przyznac ze wynik jest zupelnie inny.
Chce tylko powiedziec ze 3DMark testuje kompa
mocno, ale ze wskazaniem na mozliwosci graficzne,
dlatego uwazam ze zmiana procesora na lepszy
i pozostawienie starej karty grafiki nie wplynie
na to ze 3DMark zrobi chocby o jeden test wiecej.
Dla mnie osobiscie aby zobaczyc czy komp
jest prawidlowo skonfigurowany jest Sisoft Sandra.
Przy okazji wiem wszysko o mozliwosciach
plyty i podzespolow.

serdecznie
pozdrawiam
Adams