Re: Pamięci ECC lub z kontrol parzystoci.

Autor: Jacek Maciejewski (jacmac-nospam_at_go2.pl)
Data: Fri 13 Jun 2003 - 14:43:49 MET DST

Radoslaw Sokol naskrobał:

> To z kolei może być winą marnego zasilacza, usterki samej
> płyty głównej lub niekompatybilności płyty z pamięciami (K7S5A
> jest bardzo "czuła" na punkcie kompatybilności z pamięciami).
> Proponowałbym zacząć od zainstalowania najnowszego BIOSu i
> testowego odpięcia paru urządzeń od zasilania by stwierdzić,
> czy zasilacz może mieć jakiś wpływ na to.

Przerabiałem to wszystko. 2 zasilacze,odłącznie urządzeń, ze 3 biosy
(obecnie z 04/02/01 firmowy). Mówisz o kompatybilności pamięci - z
odczytów HWiNFO czy Aidy wynika że płyta obsługuje ECC czy kontrolę
parzystoœci. Tu się właœnie dopatruję niekompatybilnoœci. Nie
znalazłem w biosie opcji "wyłšcz ECC/parity", więc funkcja działa i
może sygnalizować że pamięć tego nie wspiera.

--
Jacek
***K7S5AL, Athlon1600+, 512MB SDR, GF4MX440, Barracuda 20GB,