przyczyna - czarno przy probie instalacji systemu

Autor: PW (pw13_at_box43.pl)
Data: Fri 13 Jun 2003 - 14:35:09 MET DST

HOUK !!

Dokladnie chodzi o to, ze przy probie instalacji
jakiegokolwiek innego systemu niz XP, po klepnieciu
SETUP mam czarny ekran i nic sie nie dzieje.
Probowalem win98 z hdd i z CD bootowalnego,
potem win95 i nawer dos 6.22, za kazdym razem
mam to samo, jedynie XP sie instaluje poprawnie.

jednak przy tym systemie mam taki efekt:
po starcie bioska wykrywa wszystko ok.
Po 'przeleceniu' tabelki z infem od bioska
pojawia sie czarne tlo i miga tylko kursor w lewym
gornym rogu. Raz na powiedzmy (tutaj strzelam bo jest
roznie) 10 startow windowsik wystartuje i dziala ok.

Konfig:
ECS K7S5A Pro v5.0
athlon xp 1800+
256 ram ddr 266 - jedna kosc
GF4MX440 64 mb
HDD 'Sigejt' baracuda 40 GB
CD LG - na jednej tasmie z HDD
zasilacz jakis z nowej obudowy 300 W

pisalem o tym w roznych innych postach, ale zdecydowalem sie na zbiorczy
i zupelnie osobny post, moze ktos cos ??

wdzieczny za kazda syugestie - PW
GG:655449