Re: Jaki tuner TV

Autor: Sniper (sniper10000_at_NO_SPAM.poczta.onet.pl)
Data: Fri 13 Jun 2003 - 13:45:43 MET DST

Użytkownik "Przemysław B." napisał:

> Czy ktos moze mi polecic jakis dobry tuner
> tv do PC z bardzo dobra jakoscia obrazu

Ja jestem bardzo zadowolony z AverMedia TV98 FM. Najnowsze modele raczej
zbytnio nie różnią się jakością, bo pracują chyba na tym samym tunerze.
Oczywiście jakość obrazu jest tym lepsza, im lepszy podajesz sygnał z
anteny. U mnie obraz na kablówce i 19-calowym Flatronie jest lepszy niż na
tanich 21-calowych TV. Jakości jaką posiadają najnowsze, 32-calowe
100-hercówki raczej nie osiągniesz.

Pozdrawiam,
Sniper