XP a ustawienia DMA

Autor: radek kaczynski (radek_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 13 Jun 2003 - 13:44:04 MET DST

Mam problem. Co jakiœ czas XP gubi ustawienia kontrolera IDE 2, przechodzšc
w tryb PIO na jednym z napedów (podpiete mam tam DVD i nagrywarke). Pomaga
zamiana ustawien master-slave w obu urzadzeniach. Na jakis czas. Potem
wszystko wraca do normy. Problem zuważyłem po zkupie płyty z N-Forcem 2. Cos
ktos wie na ten temat? Z gory dzieki za dobre rady.
Kaczuch