Re: P³yty na nForce2

Autor: Flashi (flashi_usun_to_at_pf.pl)
Data: Fri 13 Jun 2003 - 10:54:58 MET DST

Tomek G³owacki wrote:
> Witam!
>
> Mam takie proste pytanie, czy oprócz Asusa A7N8X Deluxe jakakolwiek
> inna p³yta ma 2 karty sieciowe?

Chyba nie ... chociaz Chinatech rozbudowywuje plyty ma MAxa wiec w Zenith
moze sa 2 ... i moze w MSI ...

> Przecie¿ mostek MCP-T posiada tak± mo¿liwo¶æ, wiêc dlaczego tylko Asus
> "wyprowadzi³" do tej drugiej interface?

Hmmm ja to widze tak : po ch... Ci 2 sieciowka :) i tak jedna juz masz w
kompie :>
A na serio to nie uwazam zeby zastosowanie 2 sieciowek z ASUSie bylo warte
ponad 100zl roznicy w stosunku do np Abita NF7-s (w ktorym to jest SPDIF a
ktorego niema w ASUSie)

> Wogóle, to ca³kiem nie rozumiem niektórych opisów p³yt na nForce2...
> zupe³nie jakby recenzenci/sprzedawcy nawet nie otworzyli pude³ka i nie
> zobaczyli co jest w ¶rodku...

Myslisz ze maja na to czas ? :) Poprostu kopiuja dane ze strony producenta
... i jesli jest dokladnie napisane to bedzie w opisie produktu

> np. kilka razy spotka³em siê z opisem
> gdzie jedn± z kart sieciowych w Asusie jest... Broadcom 10/100/1000 ,
> co oczywi¶cie prawd± nie jest (jest tylko 3Com 10/100 i nVidia
> 10/100).

No wlasnie tutaj to ja juz sam nie wiedzialem ... na stronie ASUSa
przeczytalem ze jest Gbit Ethernet, ale na stronkach z opisami juz tego nie
bylo ...

>Jedni pisz± ¿e jest jedna karta, inni ¿e dwie,

Asus ma 2 karty jak to na poczatku zauwazyles :>
> jedni pisz± ¿e d¼wiêk nVidia, inni ¿e co¶ innego :( eh...

hehehe widze ze masz te same problemy co ja mialem ...
Z tym APU nVidii to jest tak dziwnie ... Wszystkie plyty z nieblokowanym
MCP-T/MCP2-T maja APU nVidii ale tylko niektore maja pelne wsparcie dla
SoundStorm'a... a za dzwiek na wszystich plytach ktore uzywaja APU nVidii
odpowiedzialny jest codek realtecALC650... poprostu APU nVidii potrzebuje
dekodowania do Analogowego dzwieku ktrym sie zajmuje Realtec

> Pozdrawiam,
> Tomek

Ja tez pozdrawiam i dodaje ze mimo wszystko wybralem Abita nf7-s v. 2.0