Re: Shuttle AK-32A - posiadacze, czy jestescie z niej zadowoleni?

Autor: Michal Lukasik (michu_at_albedo.art.pl)
Data: Fri 13 Jun 2003 - 09:25:06 MET DST

"Adams" <adams_at_as-soft.com.pl> napisał:

> Nie znam KT233, nie znalazlem opisu takiego
> chipsetu.

Ok. Moj blad. Oczywiscie myslalem o KT266

> So ? Bawimy sie dalej ?:)))

Jasne. Pytanie aktualne. Co masz do zarzucenia chipsetom SiS?

> Testowalem obie. Po prostu plyta ECS K7S5A
> to to jest jedna afera lacznie z ocena przez Tomshardware.

To juz jakis konkret. Choc nie zmienia to faktu, ze jedna 'kijowa' plyta nie
swiadczy o tym, ze chipset na jakim jest oparta jest do bani.

> Ale na dzien dzisiejszy ECS K7S5A
> to plyta przestarzala
> pod kazdym wzgledem.

Wlasnie. Plyta. Ja chce wiedziec dlaczego napisales w plusach dla Shuttla,
ze nie jest na SiSie.

    Michu