Kamerka netowa nie robi mi zdjec

Autor: Anshar (anshar_at_USUN-TO.lexx.eu.org)
Data: Fri 13 Jun 2003 - 08:24:08 MET DST

Mam kamere internetowa PhilipsToUcam 740k. Nowa nie uzywana, wg. producenta.
powinna nagrywac filmy w 30fps przy 640x480, niestety jak ustawiam w
programie do nagrywania aby bylo 30fps to i tak on sie sam przestawia na
15fps (oryginalny soft z CD), i nawet przy tych 15 mam z 50% utraconych
ramek. Drugi i istotniejszy problem jest taki ze kamera powinna robic
zdjecia do rozdz. 1280x960. Niestety wszelkie proby zrobienia nia zdjecia
koncza sie wyprodukowaniem mniej wiecej tak wygladajacego obrazka:
http://babylon5.scifi.pl/cam.jpg, i to bez wzgledu czy robie je w rozdz.
160x120 czy tej najwiekszej - zawsze jest taka sama kaszana. Kamera jest
podlaczana przez USB. Komputer to AthlonXP200+, mobo MSI KT-4 UltraBSR,
512Mb ramu, hdd Barracuda V 80Gb. Windows XP Pro - Zainstalowane wszystkie
najnowsze latki (w tym caly SP1). Jesli chodzi o obraz, z kamerki wszystko
jest zadawalajace, czysty i dobrej jakosci, jedynie te problemy jak powyzej.
Czy ktos moglby mi cos doradzic w tej kwestii ? Niby kamerka na gwarancji
ale sklep jest gdzies w wa-wie i musialbym odsylac poczta pudelka z kamerka.

Dzieki za wszelka pomoc.
Pozdr.
A.