Pmocy - problem z CD Romem - SCSI1HLP.VXD.

Autor: Arcady (arkady_at_f2virt.onet.pl)
Data: Fri 13 Jun 2003 - 00:32:48 MET DST

Witam.
Zainstalowałem nowy dysk twardy. Od nowa zainstalowałem system Windows 98.
Mam CD-RW i DVD. Do tej pory wszystko grało OK.
Teraz po zainstalowaniu oprogramowania Nero stało się...
Gdy w DVD nie ma żadnej płyty system przy starcie wiesza się. Niebieski
ekran i komunikat o błedzie zawierający wskazania na plik SCSI1HLP.VXD i
SCSIPORT.PDR. Dalej nie idzie.
Jak jest jakakolwiek płyta w DVD (nie w CD-RW), to system startuje
poprawnie.
Zauważyłem, że po starcie i przed pokazaniem się pulpitu miga na chwilę
dioda w DVD, jakby sprawdzał czy jest płyta.
Proszę o pomoc w rozwiązaniu tego problemu.
Arcady