Re: Wiatrak na procku ma wydmuchiwać czy wdmuchiwać?

Autor: Maciej \ (tp.sa_at_wp.pl)
Data: Thu 12 Jun 2003 - 22:07:11 MET DST

In news:slrnbehive.6in.pawelp_at_154-moo-7.acn.waw.pl,
Paweł Paroń <pawelp_at_freeland.lublin.pl> typed:
> Mam w pracy trochę lepsze komputery niż składaki i w niektórych
> wiatrak właśnie zasysa powietrze przez radiator i wydmuchuje prosto
> na zewnątrz obudowy przez taki specjalny kanał czy dyszę (a nie tylko
> miesza je w obudowie, bo to trochę bez sensu).

bo to troche zwieksza ruch powietrza przy radiatorze? nie ma sensu bawic
sie w wydmuchwianie powietrza prosto z nad procka, jezeli potrzeba
wentylacji najlepiej zalozyc dodatkowy wiatrak z przodu i tylu obudowy -
dzieki temu calosc wnetrza bedzie lepiej wentylowana

co do rozmowy popieram feromona;)

--
- Maciej "yaq" tp.sa_at_wp.pl -