Re: EPoX 8RDA+ i miernik temperatury procka

Autor: Larus (larus_at_silesianet.pl)
Data: Thu 12 Jun 2003 - 21:16:24 MET DST

Indywiduum zwane *Offca*, w wiadomości
<bcai0t$229$1_at_news.onet.pl> wyprodukowało:

> Zrobilem jak mowisz... rzeczywiscie MBM wykryl LM90-Local i LM90-Remote a 3
> czujnik wg MBM to "Custom" i mimo ze temp sa wieksze o 2-4st, roznica
> pomiedzy Local a Remote nadal oscyluje wokol 5stC :-) z tym ze podczas
> przejscia z idle do stresu Remote szybciej reaguje (co rzeczywiscie swiadczy
> o tym ze pomiar jest z diody) ale gdy juz jakis czas jest uruchomiony
> prime95 temperatury stabilizuja sie i znowu roznica pomiedzy Local a Remote
> wynosi ok 5st...

Zaskakujące, ale teraz nie pozostaje mi nic innego tylko się zgodzić
:-))) A BTW jakie masz chłodzenie i jaki to dokłądnie procek ?

> Ale zostawilem sobie pomiar z tych czujnikow ze wzgledu na nieco wyzsza
> temperature i szybsza reakcje temp z diody... wiec dzieki za info i
> rozjasnienie sytuacji ;)

Do usług ;-)

--
Dawid "Larus" Paszkowski <larus_at_mojepc.pl> / MAD powered
  "Non qui parum habet, set qui plus qupit, paupare est"