Re: Temperatura HDD 59 C - za wysoka?

Autor: Sniper (sniper10000_at_NO_SPAM.poczta.onet.pl)
Data: Thu 12 Jun 2003 - 18:14:07 MET DST

Użytkownik "Latet" napisał:

> Dziwne te twoje kieszenie. Ja mam 4 kieszenie, w 4
> roznych kompach, wszystkie takie same, dzialaja
> od lat bez zarzutu.

A mi też padają. Wszystkie. Już ze 20 zajeździłem. Kiedyś jeszcze bawiłem
się w lutowanie i wymianę kabelków, ale znudziło mi się.

> Co tam zreszta ma pasc?

Jeśli często się wpina i wypina dyski, to urywają się kabelki, powstają
mikropęknięcia na płytkach, ścierają się i wyginają styki - w skrócie:
wszystko co zrobione z tanich elementów po pewnym czasie niszczy się.

Pozdrawiam,
Sniper