Re: ile kosztowalby komputer...i jak to jest z dzieleniem go dla paru osob?

Autor: Wi (jwilkans_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 12 Jun 2003 - 17:56:30 MET DST

> chodzi o to by sie do pokoju nie wpieprzac...a wiec 2 konsole nas nie
> satysfalkcjonuja... a gdyby tak zrobic,by
> drugi komputer byl podlaczony do dwoch stanowisk, a moglby pracowac tylko
> jednym naraz? (tak, ze by tylko 2 naraz dzialaly)

Wydaje mi się, że Cię rozumiem, ale na moja wiedzę komputerową to jest
niewykonalne (jeśli chodzi o niskie koszty i niewielki poziom skomplikowania
sprawy). Wyobraż sobie podłączenie 2 monitorów do jednego kompa - da się -
rozdzielacz sygnału nawet na kilka monitorów - wtedy masz na nich wsztstkich
to samo. Wyobraź sobie: jeden z Was chce pracowac w Wordzie, drugi sobie
gadugaduje (poufnie) a trzeci coś tam porabia w Excelu. Jak to pogodzic na 3
monitorkach 15'', na których się dokładnie TO SAMO wyświetla każdemu z Was?
Sam pomyśl. Nie wspominając nawet o podłączeniu 2 klawiatur i 2 myszek, żeby
sobie wzajemnie nie przeszkadzały... - ja tego nie potrafię i nie widze w
tym sensu. Jedynym rozsądnym wyjściem IMHO są 3 niezależnie pracujące kompy.
Takie "jeszcze rozsądne padaki" kupisz np na Allegro za 600,- / komplet z
monitorem.
Inaczej tego nie widzę. Może ktoś...

Ale masz ciekawe pomysły; z dwoma prockami, 2 kompy na 3 stanowiska
robocze... Cos w hardware się orientujesz? Czy to tylko takie "wizje"?

PZDRW
Wi