Re: Athlon1600+ temp 80'C!?

Autor: Teo (tee9o_at_interia.pl)
Data: Thu 12 Jun 2003 - 17:35:18 MET DST

"Larus" <larus_at_silesianet.pl> wrote in message
> Aaa, proc ci się smaży ! Masz źle zamontowany radiator - zły styk z
> jądrem. Rozmontuj przesmaruj pastą i dokładnie, prawidłowo załóż jeszcze
> raz radiator.

to nie to ;]
radiator dobrze przylega, na procesorze jest kropelka pasty.
nie zakladalem radiatora 1 szy raz i nie na 1 komputerze. poza tym najpierw
przeczytalem (ze zrozumieniem) instrukcje do Zalmana.

hmm gdyby CPU osiagnol 85'C to chyba zaliczyl by zwieszenie. ale to nigdy mi
sie nie zdazylo - komp jeszcze ani razu, nigdy, mi sie nie zawiesil (przy
obecnej konfiguracji) ;]

Pozdrawiam