Re: Odzyskanie danych z uszkodzonej dyskietki

Autor: Sniper (sniper10000_at_NO_SPAM.poczta.onet.pl)
Data: Thu 12 Jun 2003 - 17:19:40 MET DST

Użytkownik "Paweł Gutowski" napisał:

> Kilka godzin temu nagrałem na dyskietce
> _bardzo_ _ważny_ plik.
> Ale teraz bardzo zależy mi na odzyskaniu tego pliku!!

Jest taki program BadCopy Pro (wpisz w google - znajdziesz armię linków).
Podobno potrafi odzyskać dane z uszkodzonych dyskietek i płytek CD.
Osobiście nie miałem okazji (przyjemności) przetestować go w akcji, ale
możesz spróbować. Swoją drogą wątpię, żeby jego efekt był skuteczny. Jeżeli
masz problem z odczytem, tzn. że dyskietka jest już fizycznie uszkodzona.
Jakiś sektor został zniszczony i nie da się go odtworzyć. Jeżeli program
dysponuje na tyle inteligentnym algorytmem, żeby odtworzyć zawartość tego
sektora, to będę pełen podziwu. Daj znać jaki efekt.

Pozdrawiam,
Sniper