Re: identyfikacja pamięci RAM

Autor: Sniper (sniper10000_at_NO_SPAM.poczta.onet.pl)
Data: Thu 12 Jun 2003 - 16:45:33 MET DST

Użytkownik "Jacek Maciejewski" napisał:

> Mam wkładkę SDR, na przyklejonej karteczce
> pisze: LB-0235SD 512 PC 133
> W szczególności interesuje mnie czy ta wkładka jest ECC.

Jeżeli masz kompa, do którego możesz tą kostkę wsadzić, to ściągnij program
AIDA32:
http://www.aida32.hu/aida-download.php?bit=32
Zainstaluj, odpal, wybierz opcję Płyta główna -> SPD. Program powinien
odczytać sporo ciekawych inforamcji z samego układu. Jeżeli rozpozna
dokładnie typ pamięci, to może też wskazać linka do strony producenta.

Pozdrawiam,
Sniper