Re: Abit NF7-S v 2.0, Athlon XP barton 2500+ niestabilna praca

Autor: Stranger (siralosspamprotectionusunto_at_mail.icpnet.pl)
Data: Thu 12 Jun 2003 - 16:02:17 MET DST

Użytkownik <bas_one_at_gazeta.pl> napisał w wiadomości

> te same pamieci ..ale mocniejszy zasilacz

nie rozumiem, Ty masz zasilacz mocniejszy czy sugerujesz mi kupno
mocniejszego? :)

Wydaje mi sie, że z jednym HDD, bez kart PCI i z dwoma napedami CD oraz
kartą grafiki typu stary ATI Radeon te 360 W wystarczą spokojnie. Kupiłem
taki zasilacz chiefteca, zeby móc dokupic w przyszłości jakis prądożerny
akcelerator...

> i pierwsze co robie to sprawdzam czy w sieci jest nowszy bios niz co jest
> danej płycie
> u mnie upgrade Biosu pomogl jak reka odjal wszystkie problemy z
> niestabilnoscia:)
> a wiec ...proponuje Upgrade Biosu

 Ok, ale czy w przypadku niestabilności płyty głownej upgrade biosu jest
bezpieczny i można go przeprowadzać?
Zresztą chyba producent nie robi łaski że daje taki bios który powinien
umożliwić spokojne zainstalowanie sysopa...
Nie chcę zostac z wysypanym biosem i sie tłumaczyć serwisowi Abita, ze źle
się sflashował bios... bo płyta była niestabilna.
Więc czy ma sens upgrade biosu w takich okolicznościach?

--
pozdrawiam
Stranger