Problemy z USB - XP

Autor: Sur (piotrsut_at_plusnet.pl)
Data: Thu 12 Jun 2003 - 15:36:44 MET DST

Słuchajcie, może ktoś ma prostą odpowiedź na taki problem:

USB 1.0, na płycie oczywiście. Zarówno w notebooku, jak i w desktopie.

Mysz bezprzewodowa na początku raz działała na laptopie, innym razem na
stacjonarnym (w międzyczasie reinstalki). Teraz nie działa z żadnym. Oba XP.
Drukarka Lexmark nie chciała działać na żadnym, teraz (po reinstalkach)
działa na desktopie, nie działa z notebookiem (widzi że coś jest i że nazywa
się Lexmark, ale za cholerę nie chce się komunikować.
Szczególnie zależy mi na tej myszy do notebooka, ale też chciałbym wiedzieć,
że jak coś kupię na USB, to mi będzie działać.

A aparat cyfrowy notebook zauważył, chociaż po chwili dopiero.

Help.