program do doczepiania sie do innych programow

Autor: kummpel_at_poczta.onet.pl
Data: Thu 12 Jun 2003 - 13:04:06 MET DST

Witam
Poszukuje pewnego programu. Chodzi mi o cos takiego co by mi laczylo w
odpowiedni sposob dwa pliku. Dokladnie tak: mam dwa pliki wykonywalne np. .exe.
Chcialbym je zlozyc do jednego pliku tak, zeby najpierw byl wykonywany pierszy
program, a potem drugi. Ktos z was, szanowni grupowicze slyszal o czyms takim?
Bede bardzo wdzieczny za nazwe, info lub link.

Dzieki z gory.
Pozdrawiam

Norbert