Radeon 9100 - pytanko

Autor: Tomasz Sz (tomek_sz_at_interia.pl)
Data: Thu 12 Jun 2003 - 12:48:31 MET DST

Witam ponownie

Wybaczcie za moze lamerskie pytanka, ale to niestety dopiero moja
pierwsza karta z rodziny ATi, bardzo odmienny interfejs sterownikow
w porownaniu z nvidia stad problemy w konfiguracji...

Jaka opcja powinna byc zaznaczona w panelu "zaawansowane/
ekrany/monitor" w menu "Wymuszona czestotliwosc dla DirectX"
(czy cos podobnego) ? Mam janowsze Catalisty + najnowszy
ATi Control Panel. Mam to wylaczyc, dac tak jak pulpit czy
wybrac po prostu jakas ?

Jak sobie poradzic z odswierzaniem w 3D w roznych rozdzielczosciach?
Czy ten ATi Refresh Rate dziala z nowymi Catalistami ? Szukam wlasnie
czegos na wzor nVidia Refresh Fix, bo juz mnie trafia pomalu...
Dodam tylko, ze w zaawansowanych opcjach directx moge wybrac
odswierzanie pomiedzy "domyslne" a takim, w ktorym aktualnie
pracuje pulpit. Nie znalazlem opcji zastepowania odswierzan w roznych
rozdzielczosciach.
Czy ustawienie w tego typu programie max dostepnych odswierzan dla
danych czestotliwosci moze miec jakis ujemny wplyw na odbiorniki TV
(jego uszkodzenie?) czy to dziala niezaleznie?

Pozdrawiam
Tom