Re: czy to bedzie stabilne?

Autor: Chichotek (ml_at_rechnet.waw.pl)
Data: Thu 12 Jun 2003 - 11:38:25 MET DST

bumbarumba z premedytacja zapewne w pl.comp.pecet napisal(a):
> wiem, ze wasze opinie o plytach ECS sa negatywne, ale na lepsza nie mam
> pieniedzy.
> W zwiazku z tym, mam takie pytanie.
> Czy jak kupie taki zestaw:
> ECS L7VTA KT400, AGPx8, LAN,SOUND
> AMD Athlon XP2000+ box 2 KINGSTON 256MB DDR PC333
Kaski nie masz ale Athlona xp 2000+ kupujesz, ciekawe podejscie. Bierz 1700+
i tak go w pelni nie wykorzystasz na tym Ecs, chyba ze zmienisz plytke na
cos lepszego, proponuje Epoxa 8RDA na nf2. Pamieci tez mozesz wziasc tansze.
Pamietaj ze plyta glowna to najwazniejszy element Twojego komputera, nie ma
co dziadowac na tym sprzecie, bo to do niej podlaczasz wszystko inne.
> to bedzie mi on dzialal stabilnie? Nie zamierzam nic podkrecac i mam zamiar
> miec
> go z dwa lata.
Na Ecs to nigdy nie wiadomo jak z ta stabilnoscia bedzie.

--
pozdrawiam, Chichotek
gg: 188553