Re: Via 4in1 i XP

Autor: YODAcki (yodacki_at_tlen.pl)
Data: Thu 12 Jun 2003 - 10:26:21 MET DST

> Ze sterownikami audio do tej płyty jest coś nie tak.
> W W98 trzeba instalować ręcznie, inaczej były "ukryte" konflikty.
> Do XP na stronie Windows Update jest chyba uaktualnienie.
> Józef

Jesli chodzi o w98 i ac'97 to nie ma problemu - instaluja sie automatycznie,
recznie nie trzeba.
A co do update'u - ja u siebie rowniez mam ac'97 i chodzi z xp wysmienicie.
Zapodany mam tylko sp1 bez innych update'ow.
Komp z ktorym mam problemy to komp ojca.
Ja u siebie mam plyte na intelu a asus ojca jest na via - wiec moze to via
kwasi.
Nie wiem.

YODAcki