Re: modem z funkcją Caller ID

Autor: Marsjanin (06.2003.usenet_at_marsjanin.tk)
Data: Wed 11 Jun 2003 - 04:31:03 MET DST

        Usenetowy bot Krzysztof Pawleta pod wpływem
        zwarcia wygenerował aż 16-liniowego posta:

>Jeżeli testowałeś w domu, to się nie dziwię: przecież TPSA nie udostępnia
>identyfikacji dla NieISDN!!!
>(Co innego Netia lub Dialog...)

Ooo, właśnie!
To znaczy, możesz napisać coś więcej...? Bo IMHO (nie mam tej usługi)
TPSA owszem, udostępnia na zwykłe linie analogowe (za centralą
cyfrową), ale za opłatą dodatkową (trza aktywować na papierze).

No i jak to jest, dało by radę każdym modemem, i jakimś programem, czy
jednak ten modem musi mieć tę funkcję wbudowaną?

--
-- Pozdrawiam -- Marsjanin --