Re: kilka pytań o pen drive [Hama]

Autor: radar (_sara__at__post.pl_)
Data: Thu 12 Jun 2003 - 09:05:37 MET DST

W batan3$hsk$1_at_inews.gazeta.pl, Grazyna <kuzynkagra_at_gazeta.pl-wytnij>
wyklikałeś(aś):

> Przyjemnej pracy z penem :-)

No dzięki, ale znajduję następne minusy. Wczoraj chciałem przenieść dane z
laptopa do laptopa, podłączam do jednego zgrywam pliki ale zaraz, zaraz,
przecież ja mam tylko security area! no dobra to dla testu ;-) formatuję
pena 50/50% (public/security) wgrywam pliki do pena na public przepinam na
drugi sprzęt a tu kupa, pliki nie są widoczne! wracam do pierwszego kompa a
tu następne zdziwienie, bo pliki wyparowały! powtarzam operację parę razy i
bez rezultatu. W końcu poddaję się i pliki lądują na security i bez
poroblemu się przenoszą (ale aplikację musiałem zainstalować na 2 kompie
czego chciałem uniknąć).
Wniosek z tego, że ten toporny soft do obsługi pena niewłaściwie go
formatuje w konfiguracji public/security. Pozostaje więc pozbyć się
aplikacji, sformatować na FAT32 coby się wszędzie dobrze czytało i używać
jakiejś zewnętrznej aplikacji do szyfrowania.

Penowe pozdrowienia ;-)

--
radar
http://plfoto.com/zdjecie.php?picture=105925