Re: HDD Samsung SV0602H

Autor: Rafał Bartoszak (sprocket_at_sys.pl)
Data: Thu 12 Jun 2003 - 01:12:16 MET DST

On Thu, 12 Jun 2003 00:19:05 +0200, benek wrote:

[...]
> ziwnej tresci zaslyszane w autobusie itp, a wystarczylo popytac ludzi
> ktorzy opiekuja sie w firmach kompami z tymi dyskami i cale to biadolenie
> okazywalo sie mocno przesadzone (dyski jak to dyski lubieja padac ale nie na
> taka skale zeby uznac je za bardziej awaryjne od innych)

Dokładnie.
Dwie prywatne sztuki 10GB (choć to nie podstawowe dyski), w robocie
_kilkadziesiąt_. Zero padów. Czego nie mogę powiedzieć o WD :(
Hałas zauważalny, zresztą - jak benek pisał - B IV to to nie jest..

pozdro...

[ |>|>|> sprocket                                 ]
[ Rafał Bartoszak                 sprocket_at_sys.pl ]
...i dlatego Kartagina musi zostać zniszczona...!!!