asus p2b-s i irda

Autor: d8b (d8b_at_prmb.underweb.net)
Data: Wed 11 Jun 2003 - 23:01:08 MET DST

Witam.

Przekopałem google i nie znalazłem odpowiedzi na mój problem.

Kupiłem interfejs irda w zurcie i chciałem podłączyć do płyty.
Wg zaleceń producenta, jeszcze PRZED podłączeniem interfejsu ustawiłem w
BIOSie Infrared na Enabled.

Niestety WinXP Eng nie wykrył żadnego nowego urządzenia.

Kolejne kroki jakie robiłem, to:

1. Com2 <-disabled
2. Wyjąłem fizycznie modem, który "okupował com2"
3. Zmieniłem w BIOSie ustawienie, aby slot ISA, w którym był modem zabierał
IRQ3
4. Podpiąłem interfejs irda - diodka kontrolna nie pali się
5. Sprawdziłem, czy czasem nie podłączyłem odwrotnie - miernik wskazał
prawidłową polaryzację.

Proszę o pomoc.
d8b

Walki ciąg dalszy...

Zauważyłem, że aktywacja w biosie COM2 powoduje to, że w XP W KONCU pojawia
sie
urzadzenie "buil-in infrared device"
Niestety - ma ono konflikt z ..... com2.

eeeeh