Re: HDD Samsung SV0602H

Autor: benek (benek.benek_at_-wp.pl-)
Data: Wed 11 Jun 2003 - 20:11:32 MET DST

> Uzywa ktos? Bo naprawde tanio moge kupic.
> Ma 60GB ma talerz, ponoc cichy, zimny no i niezla wydajnosc jak na
> 5400. To tyle wyczytane z zachodnich i polskich serwisow teraz mozna
> niech jakich user sie wypowie :)

oj nie chcialo sie przejzec archiwum :-P ja mam taki dysio:
- chlodny fakt (w kieszeni grzeje sie mniej niz Maxtor D540X ale pomiar
dokonywany zewnetrznym czujnikiem),
- cichy - przy zapisie/odczycie troche slychac takie "mruczenie" jednym
slowem nie jest to Barracuda ale poziom glosnosci akceptowalny (dysk slysze
jak zatrzymam wszystkie wentylatory - ale wystarczy ze puszcze ten w
zasilaczu ~1100rpm i dysku nie slychac poza tym "mruczeniem" moze gdybym
dysk odkrecil od koszyczka to i tego nie byloby slychac)
- co do wydajnosci to specjalnie nie benchmarkowalem bo dysk jest dedykowany
do starego kompa na BX (choc na razie sobie dziala na ASRocku K7VT2) ale jak
chcesz to moge go porownac z w/w Maxtorem 40GB (bo nic innego pod reka nie
mam) ale raczej blizej weekendu
- no i byl tani i ma 3 lata gwarancji :-P

pozdrawiam