Re: wentyl w zasilaczu - nawiew czy wywiew

Autor: plachecki_at_post.pl
Data: Wed 11 Jun 2003 - 19:29:42 MET DST

Maciej "AbrahaM" Piotrowski wrote:

> Na zewnatrz. Przeciez zasilacz sam tez sie grzeje, w twoim
> przykladzie podgrzewalby jeszcze srodek komputera.

tez mi sie tak wydawalo, ale wkrecilem w te strone jak poprzedni i chyba cos
nie za bardzo :)

> Jesli
> 1) obudowa to przewiduje
> 2) jestes odporny na halas albo masz duzo kasy
> to czemu nie ?

po 1000-1200 obr na min maja wiec spoko

> Wyciagajacy - z komputera na zewnatrz.
> Ale ktos cie "nacial". W codegen'ach ten wentylator powinien
> byc dostarczony wraz z obudowa.

byly trzy ale wywalilem, tzn mam ale w szafie podobnie jak kilka innych na
lozyskach ciernych i bez kontroli obrotow :) - chcialem miec fll wypas i
dokupilem na kulkowych, z sensorem i wtyczka 3 pinowa :)

> To moze nie ogluchniesz.

to mi nie gorozi, tylko jeszcze zalmana na rakda 9100 zamiast tego
najglosniejszego wentyla w calym kompie i bedzie ok