plyta glowna Chaintech 6AIV

Autor: DJ (djj8_at_polbox.com)
Data: Wed 11 Jun 2003 - 17:49:52 MET DST

Witam

Szukam danych technicznych płyty głównej jak w temacie.
A konkretnie chodzi mi o porty szeregowe. Na zewnątrz jest wyprowadzone
tylko jedno gniazdo RS, interesuje mnie czy ta płyta posiada drugi port
szeregowy, być może w postaci złącza do taśmy na samej płycie?
(niestety nie mam jak sprawdzić fizycznie - komp jest serwerem oddalonym o
jakieś 200km ode mnie)

Może ktoś ma w pdfie manual od tej płyty i mógłby mi mailem przysłać? ew.
może posiadacze tej płyty mogliby wypowiedzieć się w temacie?

pozdrawiam
DJ