Conexant instalacja

Autor: Plissken (plissken_at_f2virt.onet.pl)
Data: Wed 11 Jun 2003 - 17:32:52 MET DST

Jak zainstalować te przeklęte Conexanty ?
Mam starszy komputer P133 z płytą na Intelu. Włożyłem już jeden modem
Microcoma którego na windzie 98 wogóle nie widziało.
Włożyłem Conexanta na PCI i ten modem widzi, instaluje go ale potem cały
czas pisze że ma niewłaściwe sterowniki, a dokładniej że nie mogłybyć one
uruchomione przez modul ntkern.vxd i confmg.vxd (moge sie mylic z tymi
nazwami modulow).

Sterowniki mam dobre. To kwestia sprzętu. Co trzeba zrobic zeby ten modem
pracował ??

help

tk