Re: Nagrywanie z mikrofonu

Autor: ask (skay_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 11 Jun 2003 - 16:39:29 MET DST

Użytkownik Jarek <nospam.djberg_at_wp.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:590eevgburmd12iosml2r2adqqtqdaigdv_at_4ax.com...

> Być może to jest mikrofon dynamiczny - taki z cewką w środku,
> magnetofon oczywiście obsluguje taki sprzęt, bo jest przystosowany do
> tego.... Natomiast karta muzyczna wymaga mikrofonu pojemnościowego -
> takie właśnie sprzedaje się w sklepach komputerowych. Być może tu jest
> problem. Podłącz do karty inny mikrofon - nalpepiej taki, który działa
> na innym kompie, jeśli i ten nie zadziała - zobacz w reguacji
> głośności, czy nie jest wyciszony.

Czasami nie wystarczy, ze jest pojemnosciowy - musi byc tez znacznie
czulszy!
Mialem tak ze "byle co" nie chcialo wspolpracowac mi z moja karta muzyczna:
Yamaha dsxg, a po wymianie mikrofonu na czulszy (mic ze sluchawkami Zoltrix)
dopiero ruszylo nagrywanie.

ask
www.kociekniapy.prv.pl