Re: Pixelview Paly TV pro a winXP

Autor: Studio AMI (studioami_at_gazeta.pl)
Data: Wed 11 Jun 2003 - 16:17:05 MET DST

Ja bawilem sie w to przez ostatnie 2 dni, wlasnie z karta PixelView Play
TVpro pod XP, bo sterownikow na CD w pudelku nie bylo pod XP.
Sciagnij ze strony www.prollink.pl a dokladnie:
Oryginalny do tego to chyba:
http://www.prolink.pl/sterowniki/tm_drivers/PLAY_TV_PRO/TV_5.21_XP_W2000.exe
oraz
http://www.prolink.pl/sterowniki/tm_drivers/PLAY_TV_PRO/TV_XP_2.0.zip
ja odbieram tym programikiem. ładniejszy interfejs ale nie ma kompresji przy
zgywaniu.
Ale najlepszy na razie jest MoreTV. W MoreTv na stronie www.moretv.prv.pl
jest napisane dokladnie co wpisywac jak sie ma ten model karty.

Pozdrawiam
Paweł