Re: rozbudowa notebooka = pytanie

Autor: Łukasz (folwarczny2_at_wp.pl)
Data: Wed 11 Jun 2003 - 14:20:11 MET DST

Jeszcze sie nie spotkałem z takim laptopem żeby nie miał możliwości wymiany
ramu czy dysku - przeważnie ram jest pod klawiaturą lub na spodzie notebooka
jest klapka i tam sie wkłada ram - ram w laptopach jest mniej wiecej o
połowe krótszy niż w pc. Moźe juz go znalazłeś a nie wiesz że to on - dodam
jeszcze ze taki ram jest mocowany do takich śmiesznych slotów - ram jakby
leży a nie stoi tak jak w pc. Wiem że troche namotałem ale może ci pomogłem