Problem z zawieszaniem się...

Autor: Informer (informer_at_o2.pl)
Data: Wed 11 Jun 2003 - 12:48:50 MET DST

Witam wszystkich czytających.

Nagle podczas pracy komputer sie zachowuje dziwnie... mianowicie gaśnie
monitor (kontrolka na monitorze z zielonej zmienia sie na pomarańczową -
wygląda jakby komp sie wyłączył), ale komputer pracuje dalej tzn. w
przypadku włączonego Winampa lub innego odtwarzacza muzyka nadal gra... nie
działa nic.. prócz twardego resetu...
Jak dotąd nikt jest w stanie mi czegoś rozsądnego poradzić.
Mam starego GeForce 256 DDR, płyte ECS K7S5A, procka AMD Aghlon XP 1800+,
256 RAM DDR... zainstalowany DirectX 9.0, Detonator najnowszy 43,03 ze
strony producenta czyli NVIDIA. (tyle informacji wystarczy chyba)...

Bardzo proszę o pomoc... z czym moze to być związane?

Pozdrawiam

Informer