Re: Lexmark z65-opinie.

Autor: Pe7er (pe7er_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 11 Jun 2003 - 12:31:51 MET DST

"Danonwoj" <AAADanonwoj_at_konto.pl> wrote in message
> A dlaczego myślisz, że LExmarki to nie drukarki?

1. a bo u mnie w firmie lexmarki najstarsze sa z 1999 i czesto psuja sie na
gwarancji a po gwarancji jeszcze czesciej
a np hp epsony i kyocery jakos takiej awaryjnosci nie maja mimo ze srednia
wieku maja wieksza (od 1994)

2. koszty eksploatacji, lexmark baldo wypada np przy kyocerze ( przy hp
zreszta tez )

3. ktora firma oferuje drukarke gratis do karty sieciowej ? - lexmark (to
chyba o czyms swiadczy)

fakt ze glownie mam doczynienia z laserowkami ale atramentowek tez pare jest
i wypadaja troche lepiej

ale nie zmieni to ogolnego wrazenie nt. lexmarka