Wgranie nowego BIOSu a nowy Win XP

Autor: topek (topek!!!NICHT-SPAMIEREN!!!_at_post.pl)
Data: Wed 11 Jun 2003 - 10:19:23 MET DST

Witam, zakualizowalem w moim komputerze BIOS.
Czy gdybym wrzucil zly bios w ogole by komputer nie dzialal? (tak pytam bo
nie jestem w 100% przekonony czy wlasciwy zainstalowalem).

Czy po zmianie Biosu nalze instalowac od nowa Windowsa?

Mam wrazenie, ze po zainstalowaniu nowego Biosu komputer chodzi wolniej.
(bios aktualizowalem w Poniedzialek).
Przed momentem probowalem wypalic plyte i pierwszy raz pod XP odkad go
uzywam (a bedzie ponad rok) ujrzalem niebieski ekran :-(

Wczoraj zainstalowalem rowniez linuxa (SuSe). Ale nie sadze ze by to mialo
wplyw

Help :-(((

--
topek -> jak zawsze pozdrawiajacy
|- oklejona Laga (nie mylic z Republikanska)