Re: TFT 1600x1200 (notebook Dell C840) ???

Autor: Paweł Paroń (pawelp_at_freeland.lublin.pl)
Data: Wed 11 Jun 2003 - 10:12:52 MET DST

In article <bc6n2i$e13$1_at_news.onet.pl>, Damian wrote:

> zależy jaki masz wzrok...dla mnie 1024x.... na 17" flatronie

Na kineskopie owszem, ale to nie jest ograniczenie ludzkiego wzroku, tylko
możliwości kineskopu (wielkość plamki, ogniskowanie wiązki).

> a od wczorej na 15" matrycy to max komfortowej pracy

Zgaduję, że to jest fizyczna rozdzielczość tej matrycy i pewnie nie możesz
ustawić więcej, czyli nie masz porównania.

W przypadku ekranu LCD, większa rozdzielczość jest zawsze lepsza, bo ostrość
jest zawsze idealna, a i tak jeszcze bardzo daleko chociażby do
rozdzielczości dobrego wydruku (300dpi). Nie spotkałem się jeszcze z
narzekaniem, że np. zdjęcia w gazecie mają zbyt dużą rozdzielczość :)

Paweł