Re: bylo 1000 razy - ktora nagrywarka ?

Autor: dymek (dymek_at_tenbit.pl)
Data: Wed 11 Jun 2003 - 09:26:37 MET DST

ee teac ..zly nie jest ale nie ma szans, nic nie jest wieczne, napedy maja
krotka zywotnosc i teac tutaj sie nie wybija moj padl mi po 2 latach (mialem
x32), a problemy z czytaniem pojawily sie niedlugo po gwarancji. Troszke
gorzej wypadl lg, a samsung na ktorego tak narzekalem chyba chodzil
najdluzej, a ze byl pierwszy to szczegolnie go nie oszczedzalem. Teraz mam
liteona, kupilem bo byl najtanszy :-p

pozdrawiam
dymek