IrDA po restarcie

Autor: Lukasz (winluk_at_poczta.fm)
Data: Wed 11 Jun 2003 - 07:55:40 MET DST

Witam

Mam nastepujacy problem.
Lata temu zmontowalem sobie irde podlaczana do plyty...
pech chcial, ze ostatnio cos mnie naszlo na instalowanie poprawek :)
Teraz mam tak:
- irda nie mryga
- jesli w menadzerze urzaden ja usune, to po restarcie dziala... ale do
nastepnego restartu
- jesli ja wyrzuce i wypne z plyty, to jak sie w2k pozbiera, to dalej
twierdzi, ze jest podpieta oraz, ze dziala poprawnie :)
- bios mam ustawiony ciagle tak samo, zadnych zmian nie bylo (sprawdzalem,
bo mam screeny z biosa)
- smieszne jest to, ze poprawek nie moge odinstalowac, tylko usunac z listy
Dodaj/usun :/
- czasem robie cos czasochlonnego, wiec nie jest mi na reke takie
resetowanie windowsow, bo np. chce wrzucic cos do komorki/handheld-a

Ewentualnie jak zrobic, ze po Start/Zamknij sam usuwal irde? :)

pozdr,
Luk