Re: rozbudowa notebooka = pytanie

Autor: Michał (michal_at_zbaszynek.pl)
Data: Wed 11 Jun 2003 - 07:52:58 MET DST

soulie wrote:
> witam
> Mam takie lamerskie troche pytanie, mam notebooka LiteLine 5033 (chyba
> fujitsu) AMD K6 300 32ram i chcialem go rozbudowac (dolozyc troche
> pamieci). Ostatnio wiec go rozkrecilem, by sprawdzic jak wygladaja
> pamieci
> ale dziwnie to troche dla mnie sie prezentuje w srodku:
>
> http://eltom.poznan.pl/soulie/001.jpg
> http://eltom.poznan.pl/soulie/002.jpg
>
> tak jakby wszystko bylo zintegrowane czy jakos zle szukam slotow na
> pamiec czy to co mam to tylko taki jednorazowy notebook? od spodu tez
> [...]

Czesc
Powinienes miec takie miedziane widelki które sie podnosi (czasami pod
klawiatura) i w ktore wklada sie ram
Zobacz na strone producenta czy w twoim modelu jest mozliwa rozbudowa ramu
ale podejrzewam ze tak
Wejdz na strone www.ram.na102.pl oni tam maja ram do prawie wszytskich
kompow i nie drogo nawet.
Moze nawet ci powiedza czy do twojego kompa mozna zalozyc
Pozdrawiam
Michał