Re: wakacyjny pad dysku? i mini historia

Autor: Woj2s (wojtek-b_at_usuńto.go2.pl)
Data: Tue 10 Jun 2003 - 21:22:54 MET DST

xaliemorph napisał:

> Nikt nic więcej nie wie? Sry za powtórkę ale nie ciąłem postów by ktoś
> chętny (ten co czyta tylko 300 nagłówków ;) ) jeszcze ewentualnie coś
> dopisał.

A co tu wiedzieć więcej? Jeżeli dysk się sypie, to go nie naprawisz. Jak
softem chcesz usunąć fizyczne uszkodzenia powierzchni dysku lub
rozjechanie się mechaniki? BTW, nie lowformatuje się teraźniejszych
dysków. IMNSHO dysk do bani, trza sprawny.
Zawsze możesz zrobić format /q, nie będziesz widział tych BS ;). Do
pierwszego scandisku :-(.
A tak BTW, jeżeli przybywa BS, to najcześciej oznacza fizyczne uszkodzenia powierzchni i wtedy każde uruchomienie,
każdy obrót talerza tworzy nowe BS...

--
Pozdrawiam życząc Miłego Dnia!
Wojtek B.