Re: szukam programu

Autor: Dybot (rozNoSpAm_at_widzew.net)
Data: Wed 11 Jun 2003 - 00:06:41 MET DST

> Wiesz jaki jest Twój problem??
> Twój post jest nie na miejscu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
oj przepraszam jestem na grupie rolniczej chyba albo botanicznej
chyba widze ze grupa nazywa sie pecet i nie pisze ze jest to sam hardware
czyli sofowe pytanka tez moga byc.
> A œmieszne sš Twoję głupawe odpowiedzi.
ja nie odpowiadalem tylko pytalem. wiec jedynymi odpowiedziami ktore moga
byc glupawe to twoje wlasne.
> Jak nie wiesz gdzie pisać to sprzedaj kompa
widac ze kolega zna sie na fachu szkoda ze sam nie sprzedal
bo to o wiele lepszy pomysl niz wypisywanie niepotrzebnych, zbednych i
denerwujacych komentarzy.